امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان البرز

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

شرکت آبفای شهری استان البرز تجهیزات خدماتی و کالایی خود را به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز،از اولین روز وقوع حادثه زلزله در غرب کشور دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت دستگاههای یخ ساز،تصفیه و بسته بندی آب را با نیروهای متخصص خود به همراه دو دستگاه تانکر سیار آبرسانی و دو دستگاه موتور سیکلت به کرمانشاه اعزام کرد.همچنین در روزهای دوم و سوم پس از وقوع این حادثه ۶۰ هزار عدد بطری آب معدنی ۱/۵ لیتری ،۴۰۰۰ قوطی کنسرو، ۱۰۰۰ تخته پتو و۱۰ هزار بسته نان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به استان کرمانشاه ارسال شده است.بیش از ۱۰ نفر از نیروهای این شرکت هم اکنون در استان کرمانشاه حضوری فعال دارند.


  • مجید فرزانه قصری


با هدف خدمت رسانی و ارایه خدمات رفاهی و تامین آسایش زائران اربعین حسینی، چند دستگاه از ماشین آلات تخصصی آبفای البرز به منطقه مرزی مهران اعزام شدند.

مهندس کامران کارور مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای شهری البرز با اعلام این خبر گفت: برای ایجاد رفاه و آسایش زائران اربعین امسال که از مرز مهران وارد خاک عراق می شوند، شرکت آبفای شهری البرز دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار، دو دستگاه سامانه بسته بندی و تصفیه آب و یخ ساز و چند دستگاه موتور سیکلت و خودرو شاسی بلند به این منطقه اعزام کرد.

وی افزود: در مجموع حدود 20 نفر از نیروهای آموزش دیده شرکت به مدت 25 روز به هموطنان خود در این منطقه از مرز کشور خدمت رسانی می کنند.


  • مجید فرزانه قصری