امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان البرز

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اجرای برنامه های فرهنگی- آموزشی آبفای البرز در عید قربان

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

برنامه های فرهنگی- آموزشی و تبلیغی آبفای البرز در روز عید قربان در بوستان دولت آباد کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، به منظور آشنایی بیشتر شهروندان و جلب توجه ایشان به موضوع کم آبی و راههای صحیح مصرف آب در منازل و محیط زندگی، برنامه های فرهنگی- آموزشی و هنری در محل بوستان دولت آباد از ساعت 18 تا 21 شب برگزار شد. در این برنامه، نمایش موزیکال، مسابقه، آموزش شیوه های درست مصرف آب، توزیع اقلام تبیلغی و آموزشی و ... به کودکان و والدین آنها ارایه شد.

خاطر نشان می شود در اوایل شهریور ماه نیز برنامه ی مشابهی در دو سانس در بوستان «مردم» حصارک پایین برگزار شد.

  • مجید فرزانه قصری

کسب 3 مقام برتر توسط همکاران آبفای البرز در مسابقه قرآنی استان

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ق.ظ

در مسابقات قرآنی همکاران و همسران همکاران صنعت آب و برق استان البرز که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، آبفای البرز یک مقام اولی یک مقام دومی و یک مقام سومی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای البرز، خانم الهام بنیانپور همسر آقای محمود احمد ناطق در رشته قرائت تحقیق مقام اول، خانم اشرف سالاری در رشته مفاهیم مقام دوم و خانم نسرین فرحبخش در قرائت ترتیل به مقام سوم دست یافتند.

در این مسابقات 10 نفر از آبفای البرز ثبت نام کردند و در شته های ترتیل- تحقیق، حفظ و مفاهیم زبان آموزی و تحقیق موضوعی با دیگر شرکت کنندگان از شرکت های توزیع برق، آب منطقه ای، مپنا و تعمیرات نیروگاههای ایران به رقابت پرداختند.

  • مجید فرزانه قصری

ائمه جماعات کمالشهر از تصفیه خانه آب کرج بازدید کردند

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ق.ظ

جمعی از ائمه جماعات شهر کمالشهر از تصفیه خانه آب شماره 1 کرج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، 21 نفر از ائمه جماعات کمالشهر با هدف آشنایی با فرایند تولید و تصفیه آب و چالش های این صنعت، از تصفیه خانه آب شماره 1 کرج در حصار بازدید کردند. قبل از این بازدید در جلسه ای توجیهی شیوه های صرفه جویی در مصرف آب به ائمه جماعات آموزش داده شد، تا ایشان در مساجد برای شهروندان سخنرانی و از آنها بخواهند در مصرف آب تا حد امکان صرفه جویی کنند.


  • مجید فرزانه قصری