امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان البرز

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

حضور کارکنان آبفای البرز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای البرز، آقای قلیزاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و تعدادی از کارکنان شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مرتضی مسیب زاده» روز چهارشنبه که از میدان شهدا تا امام زاده حسن (ع) کرج برگزار شد، شرکت کردند. 


  • مجید فرزانه قصری

مراسم شبی با قرآن آبفای البرز برگزار شد

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

مراسم شبی با قرآن آبفای البرز برگزار شد

 

مراسم معنوی شبی با قرآن با حضور کودکان بی سرپرست (ایتام) توسط آبفای البرز در حسینه 14 معصوم کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای البرز، در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم شبی با قرآن با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آبفای البرز و حدود 150 نفر از کودکان بی سرپرست در حسینه 14 معصوم مصباح کرج برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم معنوی و پرفیض، قرائت قرآن توسط قاریان و حافظان قرآن اجرا و در پایان، سفره افطار در حضور مدعوین روزه دار گشوده شد.


  • مجید فرزانه قصری

مراسم تجلیل از بانوان محجبه شرکت آبفای البرز برگزار شد

مجید فرزانه قصری | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

به مناسبت روز عفاف وحجاب مراسم تجلیل از بانوان محجبه شرکت برگزار شد.

مهندس رضایی فر مدیرعامل آبفای البرز دراین مراسم اظهار داشت:تلاش بانوان شاغل که هم وظایف مادری وهمسری وهم مسئولیت های شغلی دارند ستودنی است؛ ضمن اینکه درکنار مسئولیت های سنگینی که بردوش دارندمسایل شرعی واسلامی ورعایت حجاب راسرلوحه کار وزندگی خود قرارداده اند. مانیز سعی کرده ایم شرایط مساعدی برای این عزیزان فراهم کنیم وبنحو مقتضی قدردان تلاش ورعایت الگوهای اسلامی توسط ایشان هستیم.

وی با تقدیر از برگزاری نیکوی همایش عفاف وحجاب که درسال گذشته برگزار شد،تصریح کرد:مابراساس وظیفه سازمانی ودینی خود لباس وپوشش یکسانی برای بانوان تهیه وتوزیع کردیم وجلسات تقدیر از بانوان محجبه راهم هرساله برگزار خواهیم کرد وجای خوشبختی است که طی یکسال گذشته تعداد بانوان محجبه ای که از چادر استفاده می کنند از 20 به 32 نفرافزایش یافته است.ضمن اینکه معتقدم که بحث حجاب فقط حدود به بانوان نیست بلکه آقایان نیز بایستی دررفتار وپوشش خود مسایل وحدود شرعی واسلامی راکاملاً رعایت نمایند.

خاطرنشان می شود این جلسه که باحضور وگزارش خانم مرتضوی دبیرکمیته سلامت اداری وصیانت از حقوق شهروندی وعفاف وحجاب وخانم ترکاشوند مشاورمدیرعامل درامور خانواده و 32 نفر از بانوان محجبه همراه بود ودرپایان لوح تقدیر وهدایایی از سوی مدیرعامل شرکت به ایشان اهدا شد.



  • مجید فرزانه قصری